Merhaba sevgili annelerim , bebeğimin dün gece birden bire ateşi çıktı bugün de devam ediyor. En yüksek 38 i gördüm arada bir ateş düşürücü veriyorum calpol , pedifen dönüşümlü . Başka bir rahatsızlığı olmadığı için hemen doktora da gitmek istemedim açıkçası siz neler yapıyorsunuz. Beklemelimiyim evde neler yapabilirim .