Bersahefem Dunyams doğum kilosuna göre gayet iyi canım .milletin dediğine takılma kilolu olunca da az yedir şişko bu diyorlar
Bersahefem Dunyams eğer yine de çok zayıf diye üzülüyorsan doktorunla konuş raporlu mamalardan takviye yap daha iyi toparlanır.anne sütü mü alıyor mama mı dige sormadım ama 😃
efeninannesi4207 Dunyams benim oğlumda 2,400 doğdu şuan 7 aylık 5,800 ameliyat oldu yanlış mama kullandırttılar alerjisi var diye öyle öyle derken yeni yeni kilo almaya başladı
snowflake Dunyams 26 aylık kızım üzerindeki kıyafetlerle 9 yada karnı çok yoksa 10 kilo bana da hep diyorlar kafa yormuyorum artık kızım doğduğunda 3.300 dü şuan 7-8 aylık kilosunda
snowflake Bersahefem ben kızıma aldım ondan 😁 sonuç onu da içmedi dedim ki belki cilekliyi sevmedi birde kakaolu alım yok onu da içmedi
Bersahefem Dunyams ek gıda ile daha iyi toparlar ama yine de istediğin gibi kilo almazsa doktorunla paylaş dediğim mamalar işe yarayabilir hastanede çalışıyorum ordan biliyorum cnm
Gulcekizim Aslında doğum kilosunun iki katına ulaşmış üstüne bile çıkmış ama anneler çok üzülüyor işte bende öyleyim