Benim bebeğim çok gazlı bir bebekti, sadece bu ikisini aynı anda kullanınca biraz rahatlamıştı. Sabahları biogaia veriyordum akşamları on damla sab simplex bazen çok kötü olunca 15 de veriyordum. Tabi tam etkisini bir hafta sonra göstermeye başlıyor.