Mervefeoktay
Arkadaşlar meraba tam 5 aylık bir oğlum var 8 kg gecelerimsu gibi terliyor doktoruma sordum vitamin aldığı ilaçlar için terliyor dedi ama terlemesi çok aşırı nette okudum daha farklı şeyler söylüyor ince giydriyorum oda sıcaklığı normal ama yine terliyor. Diğer bi sorum ise aksam 09:30 mama ile besleniyor sabah 07:00 kadar hiç yemiyor yani sabahkini bile zor yiyor gün içinde iştahı iyi sürekli mama ile besleniyor. Gece beslenmesi olmaması sıkıntı olur mu