Hanımlar merhaba bebeğim 5güne 8aylık olacak 5.ayında tadımlara başladık 6.ayın sonuna kadar ne verdiysem hep yedi sebze meyve sabahları haşlanmış yumurta yediriyordum. Neyse bu depremden sonra evimizde kalamadık araba çadır derken 1ay boyunca sadece anne sütü ve yaş kavanoz mama ile besleniyordu. Şimdi evde ne verdiysem yemedi sadece yoğurt ve yayla çorbası yiyor arada kavanoz mamalardan verirsem yiyor onun dışında Yumurta, sebze yemeği, çorba herşeyi denedim yemedi. Kaşığı ağzına götürmeye çalıştığım an tadına bakmadan yüzünü buruşturuyor. Sevdiği şeyse yiyor yani yoğurt falan. Ve 6.ayda 9kilo olan yavrum bugün tarttırdım 9400gr geldi 🥺
Uzun oldu ama lütfen bir öneri sunun tekrar nasıl ek gıdaya alıştırabilirim. Blw yöntemini denemek istiyorum ama herşeyi ağzına götüren çocuk eline meyve tarzı verdiğimde ya elinde bekletiyor yada atıyor 🤦🏼♀️