Byz2019 6 aylıkken kendi kendime uyku eğitimi verdim kendi odasında kendi yatağında. 1 ay sürdü eğitim. 8 aylıkken tutunup ayağa kalkmayı öğrendiğinde eğitim çöp oldu. Kendi uyumak istemedi tutunup ayağa kalkma hevesinden. Yatağında sırtını sıvazlayarak uyutuyorduk ben bazen pilates topunun üzerinde zıplayarak uyutuyordum. Ama tam 12 aylıkken kucağımda kendini yatağına atmak istedi. Bende yatağına yatırıp odadan çıktım o günden beri hiç ağlamadan kendisi uyuyor
Uyku eğitimi vermeden önce ayağımda reflü yatağında sallayarak uyutuyordum. Ama normal bi sallama değil hem pışpışlayarak hem reflü yatağının kenarına pat pat vurarak hem hızlı sallayarak. Eğitm bize şarttı