Ya ben diyete basladim ama kendimi surekli ac hissediyorum bu onceden de vardi bu aksam iyice oldu 1 tabak yemek de yesem midem.bos gibi yani bu neden oluyor ki böyle bir sey mi eksik bie sey mi fazla ben anlamadim🤦mesela makarna yiyeim.1 tabak o an doyuyorum ama yarim saat sonra acikiyorum veya bulgur pilavi yedim aksam aciktm.hemen 10 dakika sonra bu karbonhidrat yedigimden mi bu neyden ben anlayamadım