Leylazehra Kizlar kizimin cok gazi var cezveye bir TATLİ KASİGİ kimyon katip kaynattim altini kapattim devamini nasıl yapıyorum sekeri falan. Yeni anneyim rica ediyorum yardim edin
Tubaalprsln Leylazehra Ben şekersiz 1 çay kaşığı verdim ibrahim saraçoğlunun videosundan baktım da yaptım
My00 Leylazehra saraçoğlunun tarifi kaynamış 1 bardak suya 1 çk kimyon koyup bir taşım kaynat biraz demlenmesin bekle sonra tülbent ile süz içine iki üç çk şeker koy karıştır ılıyınca bebeğine 2 3 çk verebilirsin gerisini sen iç
Kokoshbaby Leylazehra bebegin altını soyun bezine kadar ckarin yüz üstü yatırın biraz bekleyin gazini rahatça ckaracaktirr birde metsil damla kullanabilirsinz bagirsaklardaki gazı boşaltıyor
Tubaalprsln Leylazehra bende yaradı gazı vardi bide büyük tuvaletini yapamıyodu rahatsızlanıyodu ondan verdim çok kararsız kaldım verip vermeme konusunda ama sonrasnda verdim işe yaradı
Aslicamm Leylazehra ek gıdaya geçen bebeklerde bile kimyon 7-8. Aylarda veriliyo bebeğinizi rahatsız edebilir