Hiç korkmayın bizde 4 aylıkken olduk doktorumuz sargı geç iyileştirir tercih etmiyorum 1 beden büyük bez takın dedi beze yapışmaması içinde bolca beze pişik kremi sür öyle tak dedi madecassol krem verdi ucuna sürün diye rahatlatır dedi bir de baticon yaptık kaka bulaşırsa ne yapayım diye sordum ıslak mendil değirme bir hafta o kısma bulaşırsa yıka sadece dedi 4 gün sonunda da iyileşti