Ezollita Kızlar depremden sonra sütüm kesildi oğlum mama içiyordu 3 aylık bebek ancak mamadan da tiksindi gibi artık doymuyor hiç içerken de sürekli oyalanıp bırakıyor annem de oğluma yoğurt verdi bugün suya karıştırıp kızlar bir zararı olur mu
Zeynepsara Ezollita açıkçası aynı durumdaydım depremde benimde sütüm kesildi Bebelac veriyordum dediğiniz gibi tiksinme ye başladı ben mamayı değiştirdim şuan sma kullanıyorum şimdilik yiyor
Ezollita Zeynepsara ben de değiştirdim sma aldım aptamil veriyordum bu defa da sürekli kaka yapmaya başladı
Zeynepsara Ezollita eğer ishal oluyorsa bu normal karşılanıyor doktorlar tarafından yani benim kızım çok sık ishal oluyordu doktor bu küçük bebeklerde normal bir durum demişti sma bizde biraz kabızlık yaptı ama yine şuan düzene girdi
Zeynepsara Ezollita aslında depremde bizim korktuğumuz gibi bebeklerimize hisseti korktu bence benim bebeğim bir süre mamayı bile çok az yiyordu hem mamayı değiştirdim hemde çok zorlamadim yediği kadar verdim yeni yeni düzene oturuyor bence etkilenmeden dolayıda olabilir benim nacizane fikrim
happiestMom 2 aylık oğlum daha anne sütünü zor sindiriyor. Bence cok erken ve tehlikeli sonucta tadım yaparak veriyoruz 6 aydan sonra. Mamayı değistirin isterseniz.