Ben bebelacı bi hafta kullandım sonrasında bıraktım hemen mecbur ıshal yapti aptamıle gecıs yaptım 3 gun boyunca kesınlıkle hıc beslenmedı doktora goturdum tahlıl vs yapildi ıdrar yolu enfeksıyonu cıktı eğer gozlemledıgın bı yemek yememe sorunu varsa muhakkak goster derım sımdı antıbıyotık kullanıyoruz o kadar dıkkat etmeme ragmen sımdıde gece beslenmesinde bıraz sıkıntı yasıyoruz uyanmıyor