Ebruonur benim o kadar büyük olmadı ama ufak olan bile canımı çok acıttı bende zeytinyağıyla lansinoh kullandım sürdükten sonda üstüne hava alsın diye çay süzgeci koydum biraz sütüm üstüme aktı bulaştı ama geçti çok şükür o yara sütyene falan yada göğüs pedine yapışınca daha çok acıtıyo sit akıp sağa sola gitmesin diyosan aventin süt toplayan göpğs ucu silikonu var bakabilirsin