mira16 Kan verdik sonuç bekliyoruz süt alerjisi çıkınca mama başka oluyomuş fiyatı falan nasıl bilen var mı
edabolukbasi mira16 rapor çıkarıyor doktor ücretsiz alıyorsunuz biz aptamil pregomin syneo kullanıyoruz içiyor valla baya küçük başladık herhalde ondan
Hayattumutt mira16 ücretsiz oluyor,ilkini eczaneden paralı alıp,rapor çıkınca ücreti geri alırsınız,3 farklı mamayı denedik içmiyor benim bebeğim,alerjisi hafif ama bakalım ne olacak
Honeymoon mira16 deri testinde süt ürünlerine alerjimiz çıkmıştı ki zaten alerjik olmayan mama kullandığımız da ds vücudumuz hemen kizariyordu kan verdik kanda alerjimiz çıkmadı maalesef doğru sonuç vermeyebilir eğer ona göre rapor çıkaetiuorlarsa
AsyaMYk mira16 merhaba bebeğinizde ne gibi belirtiler vardı acaba bizde süt alerjisinden şüpheleniyorum ama doktorumuz kan filan aldırmadı diyet yap dedi sadece sizin bebekte neler vardı
edabolukbasi mira16 1,5 aylıkken başladık o yüzden tadını pek ayırt edemedi evet eczaneden siparişle geliyor
mira16 Hayattumutt anladım bana hep mama çok pahalı işiniz zor dendi korkuttular da onun için sordum içim rahatladı rapor hemen çıkıyo mu yani doktora söylememiz mi gerekiyor yoksa kendi veriyo mu
Tugceecn Hayattumutt bizede bugün önerdi doktor soruyorum ama kusura bakmayın ilk mamayı eczaneden parayla alıp sonra parasını nasıl geri alacağız
Mjd mira16 doktor rapor veriyoor zaten mama için size mama raporu yazdım eczaneden mamayı alabilirsiniz diyor zaten rapor sisteme düşüyor sizde ücret ödemeden aliyorsunuz eczaneden
mira16 edabolukbasi inşallah süt alerjisi çıkarsa kabul eder mamayı anne sütü +mama zaten bizim sizin belirtiler nelerdi
ayazbebek_0 edabolukbasi ben 4 buçuk aylık bebeğim doktor tüketme yıl dedi ama hiçbişry yiyemiyorum çok zorlanıyorum 🥺🥺
edabolukbasi ayazbebek_0 maalesef bende öyleyim süt ve süt ürünleri et yasak şu anda bu ay içinde kontrole gidicez bakalım ne diyecek
Bks Yiyebildiğiniz besinleri yazar mısınız anneler? Benim bebeğimde de süt alerjisi şüphesi var. Diyet yapıyorum fakat ne yiyeceğimi bilmiyorum. Patates havuç kabak görmekten sıkıldım artık. 😩
kbra-10 ben de artık iyice şüphelenmeye başladım süt alerjisinden randevu alıp doktora gideceğim tabi randevu alabilirsem en azından gidene kadar dikkat edeyim diyorum yediklerime ama yediğimiz çoğu şeyde de süt var bilemiyorum çok üzülüyorum bir de bizimki 6 gündür kaka yapmıyor zaten ilk başta da gürültülü kaka mukuslu, şu an kakasını yapsa bile sıvı kıvamda yapıyor sürekli gazı var çok ağlıyor bi uyurken iyiyiz şükür 😭😭😭😭
Hayattumutt Tugceecn eczaneyle konuşacaksınız,raporu çıkacak diye parayla alıp raporu çıkınca raporu işleyip paranızı geri veriyorlar,tanıdık yada anlayışlı bir eczane muhakkak yapar,çünkü fiyatı pahalı.