Yavuzseliminannesii fıtık demek bir dokunun yerinden çıkıp başka alanlara doğru oluşması demek. Nasıl geçsin ki kendi kendine, keşke geçse ama asla geçmez. Sinirinize baskı yapıyor bacaklarınıza engel olmaya başlamış daha da ilerlerse geri dönüşümsüz sonuçlar olabilir. Korkmanızı anlıyorum ama ilerde daha kötü olmamak adına bugün çaresi varken ameliyat olmalısınız. Ameliyatı zor değil merak etmeyin, fıtık için iğne yapıyorlar , masaj, ilaç vs. asla kalıcı değil. Ameliyat bile kalıcı olmayabilir dikkat etmezseniz yine oluşur.