Arkadaşlar bebeğim tam bugün 8 aylık oldu 8 ay kontrolüne gittiğimizde kilo alımının az olduğunu öğrendik çok iştahlı bi bebekte değil zaten doktorum ARGİVİT VİTAMİN ŞURUP önerdim aldım ama üzerinde 4 yaş grubu kullanımı falan diyo kullanan var mı acaba ? Bide gece boy uzatma gündüz iştah açmak için mi kullanılıyor bilginiz var mı ?