6.5 aylık bebeğim var zaten hiç bi zaman çok iştahlı bir bebek değildi. Emmediği için sütümü sağıp veriyorum. 150 cc sütü 3 saatte anca içiyoruz oda ancak uykuda içiyor. Ek gıdalara başladık yediği herşeyi red ediyor tükürüyor ya da ağzını kapatıyor. Zorlamıyorum gün içinde defalarca deniyorum ya da farklı tarifler deniyorum ama yok ne olursa olsun yemiyor. Meyveleri bile yediremiyorum. Kendisi yemek istiyordur belki deyip önüne koyuyorum öylede yemiyor. Artık çok bunaldım zaten anne sütünü bile zorla alıyor. Kaç doktora gittim hepsi kilo alımı iyi olduğu için bişey demiyor. Sütü bi şekilde uykuda veriyorum ama ek gıda reddini nasıl aşacağım bu durumu yaşayan var mı