Gizempkr bestiron kullanıyorum kabızlık yapmadı. Kiloya 2-2,5 damla veriliyor 1 damla az gelir. Kendim doktorum ayrıca oğlumun doktoru reçete etti. (Az ya da yanlış vermemeniz için güvenmeniz açısından belirttim.) Örneğin oğlum 9 kg, 7 aylık, 20 damla veriyorum 1 yaşına kadar böyle devam edeceğim.