Masal001 Kızlar test yapıp negatif görüp birgun sonra yapıp pozitif gören varmi aranızda reglim 1 gün gecikti tam regli olacağım gün test yaptım negatif ti ama midam bir tuhaf bulanıyor diye yapmıştım zaten acilde yapılıyor mu acaba bilgisi olan varmi
Faymer Masal001 benim de adetim 2 gün var dün yaptım tek çizgi çıktı bende de mide bulantısı var acaba mı dedim ama negatif çıktı yarın adet günüm bakalım olacakmıyım ama sanki olacam gibi çünkü sancım var gibi
arflby-0 Masal001 canım ben kan testi yaptim evde test yaptim negatifti hep ve gecikmem 3 gündü sonra iki hafta daha olmayinca tekrar evde test yaptim pozitif cikti
17zeynep Masal001 adetime 5 gün varken baya silik birgün sonrasında yani 4 gün kala yaptığımda bariz belli şekilde pozitif çıkmıştı benim