Merhaba annelerim bebeğim küçücükken sadece bana düşkündü kimseye gitmezdi, fakat şuan 1 yaşında ve bu 2 3 aydır var herkese gidiyor bu bir sorun değil fakat, ilk defa gördüğü biirindeyken bile bana gelmiyor artık babasına aşık buna da tamam fakat bana yabancı gibi davranıyor istemiyor herkesin kucağına atlıyor benden kaçıyor çok fazla üzülüyorum. Soracak olursa ben bakıyorum benimle birlikte hergün. Benimle aynı şeyi paylaşan var mı🥺