2 saatte besliyorsaniz aralıkları kisaltin benim ilk oğlumda fototerapi almıştı sütüm yetmediği için artmış o zaman. Hemşire arkadaşım 2 saati bekleme 45 dk da bir , saat başı besle demişti,, oylelikle atlattık bizde, sizin de çabucak geçer inşallah, Allah şifalar versin