Merhaba
4 aylık bebeğim var.
Yaklaşık 15-20 gündür hırıltısı var öksürüyor öksürmekten zor uyuyor doktora götürüyorum ciğerlerine bakıyorlar temiz sürekli burnunu temizle diyorlar temizliyorum. İlaç veriyorlar balgam söktürücü. Boğazında balgam var. İlaçları kullandım bitkisel şeyler denedim hiçbiri fayda etmiyor. Hep Doktorlar da aynı şeyi söylüyor. Ne yaptıysam geçmedi. Ciğerini inmesinden korkuyorum. Evim temiz buhar makinesi kullanıyorum alerjik değil yani.Başına gelen var mı nasıl çözdünüz teşekkürler.