Hiç bir aşıda ateşi ya da halsizliği vb. Olmayan bebişim ilk bexero da 40* ateş oldu bütün gece geçmedi sabahı zor ettik , 2. De 38* oldu ve yine aşırı huzursuz su 3. Ye Allah yardım etsin. Ama onun zamanına daha var . Yaptırdığım hekim eve gidince 2 saat sonra Pedifen ver demişti mesela demek ki oluyor böyle Normal bir durum yani endişelenmeyin.