_Prens_annesi_ Hayırlı akşamlar güzel anneler 2 aylık 5 günlük beneğim 2 3 gündür çok kötü öksürüyor ve öksürürken kusuyor ne yapmalıyım calpol veriyorum ama sanki işe yaramıyor
Aliveannesi96 _Prens_annesi_ bunu doktora danışmadan vermek doğru olmaya bilir bence bebiş küçük biraz bence bi doktora gözükün
_Prens_annesi_ Tugceonrdml_ yeni hastane den geldim çok şükür bişi yok dedi doktor ilaç verdi 2 gün sonra poliklinik e gel dedi
Tugceonrdml_ _Prens_annesi_ dikkat edin öyle bir şey ki hemen ciğere iniyor benim iki kızımda astım hastası o yüzden korkuyorum 😔 1 ay evde 1 ay hastanedeyiz kış boyu
_Prens_annesi_ Tugceonrdml_ çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah Zaten buraya yazdığım gibi direk hastaneye götürdüm