Merhaba anneler oğlum 22 aylık 5 haftada 4 kere kustu ve ishal oldu doktora gittik normal dedi soğuk şeyler yedirme yedi doğduğunda reflüsü de vardı gece beslenmesini kesmeye çalış mama ml azalt dedi ama cumartesi gece oğlum uyandı mama içti sonra dalamadı bana seslendi ve kafasını gösterdi okşamamı istiyor sandım elimi itti iki üç kez gösterdi ensesini ve kafasının üstünü ama ağlamadı hiç hatta sonra 4 saat oyun oynadı gülerek yine uyuyacaktım yine elini kafasına götürdü dalamadı sonra uyudu bugün sabah ta kustu gazı çoktu sonra uykusu vardı mayıştı elini yine götürdü kafasını gösterdi bir kere yani anlayamıyorum konuşamıyor da ama ağlamıyorsa başını tutup benzerini yaşayan veya duyan varmı acaba