baltopagasii ya ben pek fazla inanmıyorum o tür ilaçla vs ama yemezsen zayıfların,çatlak içinde krem falan geçirmez die dusunuyorum onun tedavisi işe yarar bence tedaviye gidin derim bendede aşırı derecede çatlak oldu karnımı acipta bakarsın hiç gelmiyor