HusneB Arkadaşlar merhaba, 1 yaş kontrolümüzde B12 1067 çıktı doktorumuz yüksek olduğunu araştırılması gerektiğini söyledi yaşayan var mı?
Bartu_2022 HusneB Benim oğlumda 1 er hafta arayla 1600,1900,ve en son 2000 bin olmuştu 10 buçuk aylıkken bizimki araştırıldı hematoloji bölüme yönlendirdi doktorumuz yayma alındı ve hiç birsey çıkmadı çok şükür şuan 1 yaşında 1 hafta önce yine bakıldı 1700 e düşmüş inşallah sizinde temiz çıkar herseyiniz🤲
Birbebetoannesi HusneB B12 protein ağırlıklı beslenme kaynaklı artışta olabilir. Et, tavuk, balık, yumurta ,mercimek , kuru fasulye, vs gibi. Bir süre yeşillik tarzı beslenmesi daha iyi olur sanki. Doktoruna danışın bir derim yinede
HusneB baykuskiz_ ay icim rahatladı şuan sebeplerinde öyle hastalıklar yazıyor ki insan tedirgin oluyor kaç çıkıyordu sizinkiler
HusneB Bartu_2022 inşallah çok sağolun sizin de tahlilerde bişey çıkmamasına sevindim peki doktor yüksek çıkmasının sebebiyle ilgili bişey söyledi mi herhangi bir diyet uyguladiniz mi neden yükselir anlamadım bende
HusneB Bartu_2022 doğal yumurta veriyorum B12 en cok yumurta sarısında bulunuyormuş yumurta vermeyi bir süre kessem mi acaba
Dereninanasi Bizimde yüksek çıktı 13 aylık yaptırmıştık tahlil rutin kontrole gittiğimizde. Yarın tekrar gideceğiz tekrarlanacak mamayı kesmedim ana azalttım ve markasını değiştirdim. İşte kuzu kıyma kemik suyu tavuk balık falan azalttım baya. Bakalım yarın sonucumuz nasıl çıkacak. Bu arada 1700 civarı çıkmıştı sonucumuz🤷♀️
Dereninanasi Evet tahlil sonuçlarımız çıktı 1700 küsürden bir ayda 1074 e düşmüş. Ben mama markamı değiştirdim. Biraz et tavuk balık yumurta kestim sebze ağırlıklı beslendik. Şükür düşmüş doktor bir ayda normale dönmez düşüş varsa korkulacak bir durum yok demişti.
Nbaby Dereninanasi merhaba bizim de yüksek sma mama kullanıyordum ondan mı acaba hangi mamaya geçtiniz
hatkaycum Kızlar benim bebeğimde 13 aylık b12 907 çıktı bende endişelenmeli miyim çok iştahlı bi bebek değil öyle et tavuk balık çok yemiyor bi yumurtasını düzenli yiyor o kadar
Nbaby Dereninanasi biz ertesi gün üniversite hastenesinde ölçtürdük değeri normal çıktı muhtemelen laboratuvar hatasıydı, yine bi yükseklikle karşılaşırsam hipp devam ederim teşekkür ederim