17 aylık. Her gece eziyet. Gece uyuyamıyorum ki gündüz ilgileneyim. Annemin evindeyim 2 aydır eşim deprem bölgesinde görevli. 2 kişi bakamıyoruz 17 aylık sabaha kadar 5 kez kalktı. Gece beslenmesini kestim yine olmadı. Her gece kalkıp ağlıyor evi başımıza yıkıyor. Karnı tok ağrısı yok bezi temiz. Ne yapsam ne etsem uyumuyor. Bir gün bende sabaha kadar uyuyabilecek miyim acaba diye ağlıyorum 😭