selmapinar gündüz bol bol emzirip gece mama vermek daha iyi çünkü tok tutar rahat uyur sizde bu arada biraz dinlenirseniz süt oluşumunuz daha iyi olur ayrıca süt arttırıcı lactamil çay filan var arada ondanda için
espalp Ulkumm gece mama yedikten sonra üstüne emzirmeyi denediniz mi? Hani o kokuyla kalsa dalsa uykuya 🙄
Sezenaksukarademir Prensesannesi53 gündüz mama takviyeli gece de meme olarak veriyorum ben. Sütüm öğlene kadar yetiyor daha sonra mama veriyorum 2 aylıktan beri böyle
Prensesannesi53 nagehanyorulmaz bebeğimi tek bakıyorum o uyuyunca is guc derken oluyoli hic oturamamisim bile :)
Prensesannesi53 denizcinar tabiki var ayrica mamayi kotulemiyorum bu icsel bisey bebegim memeyi cok seviyor onu ordan mahrum bırakmak istemiyorum o yuzden :)
Prensesannesi53 Nurguven bna doktorum meme veriyorsan 60 70 yterli demisti. Ama tabi hep oyle olmuyor 100 ictigide oluyo cok acsa. Cnm dene ne kdar ic8cek bkalm bnmki tok olunca imknsz agzna bsey almiyor 70
Prensesannesi53 Ahsenasel gece cok oluyor yani bunda yaniliyor olamam cnku gece goguslermden rahatsz olup uyaniyorum :)
Sena87 Prensesannesi53 benimde sütüm gündüzleri çok olmuyor gece uyuduğum için daha dolu dolu oluyor. Ben mamayı sabah akşam veriyorum. Günde ikikere