34_seyma Merhaba doğumdan sonra çalışamayacağım şatoda etsem tazminat alabılırmıyım 4senedır çalışıyorum
Mbrre 34_seyma ben 1 buçuk yıllık çalıştığım yerden istifa ettim doğumdan sonra malesef kendim ayrildigim için tazminat alamadım iş yerinin cikarmadi gerekiyor tazminat için
Lylozzd 34_seyma sizi kovmuş gibi gösterip tazminatınızı yatırmaları gerekiyor. Sonra siz o parayı elden teslim edersiniz, sonra işsizlik alabilirsiniz. Ben öyle yaptım
Ece__ 34_seyma ben de 4 yıldır çalıştığım yerden istifa ettim, tazminat bu durumda verilmiyor,kendiniz istifa ettiğiniz için
Rbclnn 34_seyma kendin ayrındığın için tazminat vermiyolarmış benim eşimde işinden ayrıldı vermediler