Kızlar bebeğim 6.5 aylık ek gıda tariflerine bakıyorum çoğunda bebek irmiği yazıyo normal irmik bunun arasında ki fark ne normal irmik yapılamıyor mu bu tarifler doktorumuza bebek irmiğini danıştığım zaman ilk defa böyle bişey duydum dedi aklım karıştı ben normal irmik kullanıyorum bebeğimde yiyor yanlış mı yapıyorum bilgilendirirseniz sevinirim