Oky 4. ay civarı meme reddi dönemi oluyor bebeklerin hepsinde değil ama bazı bebekler yapabiliyor bana sorarsanız mutlaka emzirmeye devam zorlansanızda bırakmayın mamayı yavaştan azaltıp emzirmeye yönlendirebilirsiniz tabi bu süreçte süt artırıcı şeyler yapabilir sütünüzün kalitesinide artırmanız gerek ki çocuklar mamaya ihtiyaç duymasın