morunicorn hastane hastane gezmekten kaprislerden telefona cevap vermemelerden yoruldum , bişey soruyorum her cocuk farklı diyip geçiştiriyor dr. um. yok mu güzel bi doktorunuz bizle paylaşacak 😑
Kbraugur morunicorn dudulluda özel hekimler tıp merkezi var orda vehbi bey var ona gidiyorum ben iki oğlum için memnunum valla herşeyi anlatıyor cevaplıyor ilgilide. Göztepe hastanesinde 20 yıl yenidoğan yoğun bakımda çalışmış bir doktor
Gycl Canım çamlıca medipol hastanesine gidiyoruz doğumumda orda oldu çocuk doktorumuz murat cömert ben çok memunum sen sormasan bile anlatıyor yarim saat çıkamıyorsun odasından tavsiye ederim 😊
morunicorn Kbraugur peki cocugunuz ne kadarlık, bebekten de anlıyor mu benim dr um tutmayı bile beceremiyor ondan soruyorum 🙈
Kbraugur morunicorn büyük oğlum 4 yaşına girecek küçüğüm 7 aylık prematüre doğdu küçük oğlum doğduğu aydan itibaren doktorum aynı