MaKBiLe__KrAL_35 Selam tatlı anneler nasılsınız❤️ bi kaç ay önce böyle bi post açmıştım hatırlarsanız Bugün bi arkadaşımla da bu konuyu konuştuk o da dedi benim öğretmenim iyi değildi iyi bi öğretmene denk gelseydim belki daha iyi yerlerde olurdum diye siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında… Eğer benim ilkokul öğretmenim iyi biri olsaydı belki bi öğretmen bi hemşire olurdum ve şuan kocamın eline bakmazdım… Bide aklıma şöyle bişey geliyor böyle kötü öğretmenlere düşen iyi bir yerlere gelemeyen çocuğun içindeki cevheri çıkartamayan kaç öğrenci vardır ki ? Belki Türkiye’nin gelişmemesinin sebebi böyle kötü öğretmenlerin eline düşüp içindeki cevheri çıkartamayıp şuan sevmediği işi yapan yada işsiz olan kaç kişi vardır… Bi yerde okumuştum iyi bi öğretmene düşmeyip öğrencinin içindeki cevheri körelten öğretmenler yüzünden belki de kansere çağre bulacak kişiler o kötü öğretmenler yüzünden içindeki cehver köreltildiği için kansere çözüm bulunamıyor diye siz bu konuda ne düşünüyorsunuz???
Kaynana-elti-gorumce MaKBiLe__KrAL_35 evet iyi öğretmen şanstır ama ilkokuldan sonra ortaokulda farklı öğretmenler giriyor devreye sonra lise vs yani geliştirmek isterse kendini zararın neresinden dönse kardır… Bı diğer düşüncem de temelsiz bina da olmaz… Yani bilemedim herşey öğretmen.midir aile de önemli baktı çocukta gelişme yok araştırması lazım sebepleri eğer öğretmen kaynakliysa farklı bir sinifa geçmesini sağlayabilir müdür vs konuşursa… Yani insanın içinde de olacak biraz
Birminikprensesannesi MaKBiLe__KrAL_35 öğrencinin başarısını ortaya çıkaran tek etken öğretmen değildir. Öyle olsa aynı öğretmenin hiç bir öğrencisi başarılı olamaz. Tabi ki etkiler. Fakat bu çevresel koşullardan sadece birisi.
Nrc-2 MaKBiLe__KrAL_35 iyi öğretmen kesinlikle şanstır fakat öğretmen ve aile iş birliği olmazsa yalnızca öğretmenin iyi olması asla yetmez.
irinasofia MaKBiLe__KrAL_35 inanın eğitim hayatını etkiliyor öyle lanet bı öğretmenim vardı ki okuldan soğudum sıra dayağı yiye yiye okulda konuşamadım bazen korkudan küçücüksun bı de ya
MaKBiLe__KrAL_35 Kaynana-elti-gorumce bilmiyorum da bu konu kafama çok takıldı benim ilkokul yılları taa 97 98 filan yani o zaman da öğretmen ne derse oydu nerdee şimdiki gibi bu çocuk niye okuma yazma öğrenemiyor sebebini araştıralım filan eskiden neydi bi öğrenci okuma yazma öğrenemediyse tembeldir kaz kafadır denilip ilgilnilmezdi bile hep çalışkan öğrencilerle daha çok ilgilenirdi öğretmenler şu son zamanlarda tembel öğrencilerin üstüne düşülür oldu
baykuskiz_ MaKBiLe__KrAL_35 o zamanda yazmistim postunuza şimdi de yaziyorum. Bende 98 99 zamanlarindanim ve muhtesem bir ogretmenim vardi. Ogretmen degildi bize abiydi babaydi. Dersi okumayi yazmayı ogretmekten ziyade severek eglendirerek ogretmek hedefiydi. Yillar gecti hala canimdir gorusuruz. Temel cok onemli. O yuzden ilkokul ogretmeni sansdir
Deletedmom_58 MaKBiLe__KrAL_35 Benim ki şans değildi. Hakkımı asla ama asla helal etmediğim ilkokul öğretmeni sınıf öğretmeni idi. Keşke önce ınsanlık diplomasını alsaydı!!!
anestod MaKBiLe__KrAL_35 evet öğretmen büyük şans. Parası olmayana kötü davranan bir öğretmenin vardı. Resmen üç gruba ayirirdi bizi. Sadece çalışkan ve zenginlerle muhatap olurdu. Sınıfın geri kalanına gerizekalilar derdi. Gerçekten biz o iki grup sınıfın en vasatlari olarak ilkokulu bitirdik. Ne matematikten haberimiz oldu ne Türkçe’den ne başka biseyden. Ne çarpım tablosunu bildim ne bölme işlemini. Okuldan nefret ederdim her sabah ağlardım okula gitmemek için. Allah bin kere belasını versin. Orta okulda çok iyi öğretmenlere denk geldim evet çok uğraştılar benle. Anneme bu çocuğu salak olduğuna inandirmislar dedi öğretmenlerim. Evet çünkü ilkokul öğretmenim sürekli bize bunu derdi. Siz salaksiniz gerizekalisiniz çöpçü bile olamazsınız. Orta okulda hocalar ne kadar uğraşsa da temel olmayinca çokta yol alamadım. Hakkım asla helal değil ölmesin sürünsün inşallah.
MaKBiLe__KrAL_35 anestod ay resmen benim ilkokul öğretmeninü anlattın bizim ki de ne gerek var çarpım tablosuna derdi🤦 ilkokulda ezberlemeyince sonradan ne kadar ezberlesen de olmuyor
monami_ MaKBiLe__KrAL_35 maalesef eşim hem ilgisiz anne baba hem kötü öğretmenlere maruz kaldı potansiyeli varken meslek lisesine yazdırmışlar hiç ilgilenmemişler biz evlendikten sonra Ziraat mühendisliği okudu ve bitirdi üniversite sınavına 25 yaşında tekrardan hazırlandı ben hamileyken mezuniyetine gittim daha genç yaşta daha doğrusu okul zamanında iyi yönlendirme ile iyi öğretmenlere denk gelseydi çok çok daha iyi yerlerde olabilirdi
Nrc-2 MaKBiLe__KrAL_35 şöyle söyleyeyim bazen velinin yanlışını söylediğinizde veli bunu asla kabul etmiyor ve öğretmenin kendisini kötülediğini düşünüyor buda tamamen karakter meselesi. Bazı insanlar yanlışları söylendiğinde oturup bir düşünürler hatam gerçekten var mı diye ama bazısı asla hatalı olduğunu kabul etmez. Yanlş anlaşılma olması hata kabul etmeyen öğretmen de var ben mükemmelim havasında olan ama önemli olan karşılıklı anlayışla idare edebilmek🌸
anestod MaKBiLe__KrAL_35 pislikler işte. Herkes eğitimci olamıyor maalesef. Görsem suratına tükürürüm. Aradım her yerden bulamadım. Yoksa hesap sorcaktim.
MaKBiLe__KrAL_35 anestod nerde bi baltaya sap olamamışlar var onları öğretmen yapmışlar zamanında… Öğretmenin şans olduğunu ben ne zaman anladım üniversite de kimya 2 diye dersimiz vardı birak kimya 2 yi yapmayı kimya 1 i anlamam bütünlemeye kalmıştım FF di çünkü puanım kimya öğretmeni ile konuştum hocam ben sözelciyim ben kimyadan anlamam yardım edin geçeyim diye öğretmen de yardım edemem yaz okuluna gel dedi her neyse bizim bi akraba kimyager ona dedim bana ders çalıştırırmısın diye Allah bir değil bin kere razı olsun öyle güzel anlattı ki 30 puan aldığım sınavdan 85 puan almıştım o zaman anladım öğretmenin şans olduğunu
anestod MaKBiLe__KrAL_35 aynen öyle. Yine iyi en azından siz kazanmissiniz üniversiteyi. Benim asla öyle bir temelim olmadı. Benim için ha matematik ha çince ikiside aynı oranda yabancı bana. Maalesef özel üni ye gittim. Bende gerçek öğretmeni orta okulda gördüm. Çok uğraştı benle matematik öğretmenim. Ben yapamam diyip ağladıkça yapabilirsin diye teşvik etti hep. Hayatımda ilk defa teşekkür belgesi almıştım bir kez orta okulda. Ama temel olmayinca yine çakıldım lisede. Çocuğum içinde çok korkuyorum. İnşallah iyi bir öğretmene denk gelir. Şimdi geçmişe gidebilseydim eğer koşa koşa anneme gidip nolur öğretmenimi değiştir diye yalvarirdim.