Kaynana-elti-gorumce 13,5 aylık kızım var 1 haftadır ayni hareketleri yapıyor, kendi suratına bizim suratımıza şap diye birden vurup gülüyor, pek tepki vermemeye çalışıyorum tepki verdikçe hoşuna gidiyor daha da abartıyor, İnşallah geçici bir durumdur