Egeemoms zaten 6.ayda çok darlanmanıza gerek yok , tadım ayı 7.ayın sonuna kadar illa yemek şeklinde gitmek zorunda değilsiniz. Bizim bebeklerimiz alerjik olduğundan bazı durumlar var mesela doktorum kerevizi tattırdı ve yedirdik normalde 8.ayda veriliyor gaz yaptığı için ama napalım yoğurt yok yumurta yok bişey yok bari böyle sebzelerle doyuracağız .
Ben her gün mutlaka bir şey yapıyorum
6 aylıkken patates , havuç, avakado, kereviz, pırasa, taze fasülye, elma, armut, ayva , muz tek tek denedim.
Tadımlar bitince ufak ufak yemeklere başladım