selam güzel anneler bebeğim 45 günlük uykuya dalamayına çığlık kıyamet ağlıyor napıcağımı bilemiyorum omuzunda sakinleşiyor ama 15 dk net bağırarak ağlıyor hatta gaz sancısı sanıp çocuğa şurup verdik daha fena oldu gaz değilmiş uykuya dalamamaktan çıldırıyor bir iki sefer arabayla gezdirdik o derece ağladı arabada uyumayı çok seviyor birde benim omzunda uyuyor uyuyaba kadar ağlıyor :( asla sırt üstü yatmıyor lütfen böyle olan varsa önerilerini tecrübelerini bekliyorum