Oykulum Altı aylık oldu kızım saniyelik göz kontağı kuruyor, ama tv elimdeki telefondan gözlerini ayırmıyor ben güldürmek için saatlerce uğraşıyorum ama gülmüyor çok nadir anlık gülümsüyor, bir sorun mu var bilemiedim korktum
[silindi] Oykulum TVyi kapatıp telefonu bırakmayı denediniz mi? O zaman da mı bakmıyor size? Altını değiştirirken falan?
Bsrylmz Oykulum tv ve telefonla alakalıdır belki eğer çok izliyorsa azaltıp iletişim kurmayı deneyin, bir sıkıntı yoktur inşallah ama içiniz rahat eder birde doktora danışın
Devushka Oykulum bi dr unuza danışın lütfen bnm kızım 5 ay 21 günlük beni veya babasını görünce heyecanlanıp kahkaha atıyor yani bu aylarda böyle yapması gerek gelişiminin bi parçası ilk aylar olsa normalde şu an değil umarım bişey yoktur 🙏🏻
melasya Oykulum tv telefon yuzunden olabilirmi.cok cok cok sakincali asiri hareket ildugu icin ekrandakilerde odak -algilama sorunu yasar.mumkun ildugunca konusun ten temasi kurun 6 aylik bebek herseyi takip eder bakar guler dr bilgi verin bu konuda
Farahzeynep Telefonu ağzına sokmak istediği için bakıyordur büyük ihtimal, benim kızım da bakar almaya çalışır ama vermeyince ağlamaz öyle. Tvde de sevdiği video var onun dışında izlemez, 6 ay 20 günlük. Ama göz temasını gayet başarılı kuruyor. Özellikle pusete konulduğunda çok bakar. Tvyi kapatıp bolca konuşmayı deneyin. Açıkhavaya çıkarın başka insanlar görsün, ne kadar çok insan onunla konuşursa o kadar çabuk adapte olur