Deletedmom_61 tavuk et balık bu şekilde yemiyor çorbanın içinde yiyor blender yapıyorum. 2 dişi 13 aylıkken çıktı üstteki 4 tane şimdi yeni çıkıyor. Ben beslenmede geri kalmamızı dişlerin gecikmesine bağlıyorum. Yumurtayı yoğurtla yediriyorum. Çorbaları yediriyorum. Pilavları sulu yemekle. Yani hep bir mama formundayız hala. O kadar az yiyor ki kilo olarak da biraz gerideyiz uyutmadan 1 saat önce kaşık maması veriyorum biraz