Kuzeymomss Herkese merhaba, öncelikle çok daha güzel çekim yapmak isterdim fakat hızlıca yapmak durumunda kaldım. Bazı fotoğraflarda yan olarak atılmış lütfen kusura bakmayın. Dün gece bir postun altına kiwikidoyu yazmıştım çoğu kişide bilmiyormuş sanırım. Kısaca anlatmak isterim, bende arkadaşımın önerisi ile alışveriş yaptım aslında arkadaşımın önermesine rağmen tereddüt ederek sipariş verdim çünkü inanılmaz uygun bir site. Kalıpları her bebeğe göre değişiyor tabiki, ama asla ve asla çekme yapmıyor. Kargosu o kadar hızlı ki elime 1 günde ulaştı ve bir kaç ürünümün bedeni oğluma uymadığı için değişim yaptım aynı şekilde inanılmaz hızlılardı ve ilgililerdi. Bir ürünün diğer bedeni olmadığı için farklı bir ürün ile değiştirdim 4 TL eksik bir ürün beğenmeme rağmen o tutarı saniyesinde hesabıma yatırdılar. Telefon ile iletişim halindeyken WhatsApptan ürün görseli atarak yardımcı oldular. Gerçekten o kadar ama o kadar memnun kaldım ki bu zamana kadar boşuna onca markaya para harcamışım dedim. Zaten siteye girince fiyatları görüp anlayacaksınız, ben sizin için aldığım ürünlerinde fotoğrafını çekip paylaştım. Umarım sizlere de fikir olur 🌸
Birberenannesi Kuzeymomss çook güzeller canım güle güle kullansın minik bey ❤️ ben de şuan sepet oluşturuyorum ayy çok güzel şeyler var karar veremiyorum 5 takım alıcam dedim ama şimdiden baya bi takım oldu 😄 bişey sorucam senin bebiş ne kadarlık ve takımları ne kadarlık aldın acaba? Benim kızım minyon da 9-12 ay aralığında olucak o zaman ama 9-12 küçük mü gelir diye tereddütteyim açıkçası ondan soruyorum 😊
Sessiz_oyuncu Kuzeymomss çok güzeller yaa sağol valla sayende öğrendim bu siteyi bende sipariş edeceğim sepetim hazır 😇
Kuzeymomss Birberenannesi Çok teşekkür ederiz ❤️ oğlum şuan neredeyse 11 aylık, yazlık takımlarını 12 aylık aldım, 12 18 aylık seçeneği yoktu 18 verseydim de büyük olurdu diye düşündüm ve kışa denk gelirdi. Kışlık olanlar ise 18 24 aylık aldım 😊
zeyzeyy33 Evet benim postumda da yazmıştınız çok güzel şeyler almışsınız güle güle gitsin bebeğiniz 🌸
FaaBu Birde yazlık takımlar hangi kategoriden? Ben baktım pek öyle yazlık göremedim. Bu ara güzel gunlerde giysin bebeginiz çok güzeller ♥️
Kuzeymomss FaaBu alt üst takım bölümü var orada, kışlıklar çıkıyor onların altında 😊 bu arada teşekkür ederiz😊