Nare09 5,5 aylık bir oğlum var. Ocean kan damlası ve vitaminini kullanmak istiyorum. Sağlık ocağında verilenleri pek sevemedim ve çok az kullandım. Doktor tavsiyesi olmadan kullanmamızın bir sakıncası var mı?
Dolores Nare09 d vitamini biz de direkt ocean aldık. Kan damlasını da yine ocean doktorumuz önerdi. Düşük değerlerimiz ocean ile düzeldi. Ben tavsiye ederim
fatmaa37demir Nare09 içerikleri temiz ürünler. Ben doktoruma sormadım almıştım ama sorduğumda da güzel marka devam edebilirsin demisti. Suanlik gayet memnunuz ikisinde de. Kızım da 5 ay 21 günlük.
KayraVeAnnesi_06 Nare09 Kullanabilirsiniz bir sorun olmaz , zaten çoğu anne sağlık ocağının verdiğini kullanmıyoe
Gizemkaptan Nare09 merhaba bende bugün damlaya başladım kan damlasını kaç damla veriyorsunuz 4aylık bebeğim
omerogundur Nare09 bizde d vitamini ocean kullanıyoruz ilk olark sağlık ocağının verdiğini kullandık cocuk gazdan mafoldu ocean a geçince düzeldi kan damlası da sidefer kullanıyorum içeriği temiz diye biliyorm
RmznElf Nare09 canm bende ikizlerim için sağlık ocağının verdiği Demir’i kullanmadık. Sidefer ve ocean kullandım bunca aydır. 9.5 aylıkken kan verdim. İkisinin de Demiri çok düşük çıktı. Sidefer kullanıyordum dedim. Doktorun söylediği onlar Demir deposunu doldurmaz. Şimdi sağlık ocağının verdiğini başlattı. D vitaminde sıkıntı çıkmadı ama. Mesela ikizlerim hep aynı şeyi yer kızın b12 çok düşük çıktı oğlanın gayet iyi cıktı. Bebekten bebeğe de değişiyor böyle şeyler. Bende saglık ocağının verdiğini beğenmeyip aylarca parayla almıştım boşa gitmiş anlayacağın
Nare09 RmznElf belki de dediğiniz gibidir. Bebekten bebeğe değişiyor. Ama sağlık ocağının verdiği kan damlasının tadını da hiç sevmedi çocukcağız 🤦🏻♀️ verdiğim an atıyordu. Ben de bir müddet sonra kontrol ettireceğim. Diğerlerde bir düşüklük söz konusu olursa doktorun önerdiğini kullanırım artık. Yorumunuz için teşekkürler 😊
RmznElf Nare09 ne demek canım. Biz hergün ağlata ağlata içirmeye çalışıyoruz malesef. Umarım sizde böyle bşy olmaz canım
Dolores Annediyebiri2 evet tahlil yaptırdık. Kilomuz düşüktü ama demirden dolayı değil B12 eksikliğinden dedi doktorumuz. Bebeğim de ben de takviye aldık. Ortalamayı 200-300 gram geriden takip ediyoruz ama sorun değil zaten iki dk oturmuyor bebeğim ondan galiba 😀
Dolores Annediyebiri2 yani ortalamanın 200 gram gerisinde ama dert etmiyoruz çünkü 2 dk oturmuyor. Ciddi bir fark yok en azından 🙏🏼