benim kızım da dalıyor günde 4-5 kere 7 aylık epilepsi gibi bi durum yok dürtünce düzeliyor zaten başka sebepten eeg çekilmişti temiz çıkmıştı ama otizmli bebeklerde de göz dalmaları olurmuş diye çok endişeleniyorum her daldığında bir de b12 eksikliğinden olurmuş