Kızlar amcam emekli oluyor. Çocuğu olmadı. O yüzden her yeğenine emekli ikramiyesinden bir miktar para veriyor. Ben bu parayla amcamı hatıryacağım birşey almak istiyorum. Kendim çalışıyorum normalde. Yani çok ihtiyacım yok paraya. Ne alayım sizce . Amcamla farklı ve uzak şehirlerde yaşıyoruz. Muhtemelen aldığım şeyi gelip göremeyecek . Fotoğraf atarım ona da