Kızlar selam bebeğim 1 hafta sonra 3 aylık olacak sabah 9 bucuk gibi güne baslıyoruz 1 - 1 bucuk saat oynuyorum sabahları bebeğimle. Ama gün içerisinde sesi cıkmadıgı sürece kucagıma almıyorum beslenme ya da özledigim zamanlae dısında kendisi yatakta yatıp tek basıma oyalanıyor uykusu gelirse uyuyor. Beni isterse zaten bagırıyor. Ama kendi basıma takılması uzun zaman oluyor bazen hata mı ediyorum. Bazen vicdan yapıyorum ilgisiz miyim acaba diye sizde durumlar nasıl?