Kızlar merhaba demin bir arkadaş yanık ilk mudahalesini sormuş. Uygulamada birçok benim gibi sağlıkçı arkadaş var aklınıza takılan soruları sorun bizde bilgimiz dahilinde cevaplayalım.
İlk olarak boğulma konusunu ele almak istiyorum.bilinenin aksine sırta vs vurmak yanlış bir uygulamadır. şunu unutmayın bebek oksuruyorsa veya ağlıyorsa ses çıkarıyordu ciddi bir sorun olma ihtimali düşüktür kendi haline bırakın gözlemleyin oksurerek çıkaracaktır büyük ihtimalle ses cikarmayinca korkmaniz ve sırta vurmalı hemlik manevrasini uygulamanız lazım onun uygulamasını mutlaka videolardan izleyin hayat kurtarır.