Elfgrn Asel_56 benim başıma geldi şuanda ondan muzdaripim hastaneye kadar gittim o derece birde makat yırtığı ve hamilelikten oluşan basur var durum bayağı ciddi yani açıklık etti dün beni lavman verdiler tek başka birşey yok maalesef
Mrv135 Asel_56 Ben normal doğum yapmadım suanki durumunuzun ciddiyetini bilemiyicem ama ben hamilelikte de doğumdan sonra bir süre boyunca da probiyotik kullandım ve kabız olmadım. Hamileyken çok kötüydü doktor önerisiyle aldım bir bakın isterseniz.
bal_cocuk Asel_56 sezeryan sonrası makat çatlağı oldum. Sürekli zeytinyagı kullandım hem içtim hem makata sürdüm çok şükür 1-2 hafta icinde geçti ikisi de bol su tüket ve kuru meyveler çok iyi geliyor
Ysmndmrl Asel_56 en korktuğun şeydi Allah yardımcınız olsun. Ben çok sıvı aldım çay kahve içmedim bir süre lifli beslendim bende olmadı beslenmenizi değiştirebilirsiniz
Kinginthenorth Asel_56 bende de olmuştu ve çok zordu gerçekten. Sıvı ve düzenli beslenmeme rağmen olmuştu. Ben doktora gitmemiştim ama fırsatınız varsa doktora gidin bağırsak rahatlatıcı şurup verir zorlanmazsınız. Geçmiş olsun.
babykalamar Ben normal dogum yaptim doktorum direk duphalac surup yazdi kabizlik yasadigimds iciyorum yarin saate lavaboya cikariyor sizde deneyin