morunicorn
Merhabalar , sağlık ocağı son aşısından sonra vegaferon denilen bela bir demir damlası verdi. O günden beri cocuk iki büklüm kakasını yapamıyor. ve günde bir ya da üç günde bir yapabiliyor. Ama yaptıgı zaman kabız değil su gibi yapıyor değişik bi şekilde . böyle bişey yaşayan var mı? diğer başlıkları okudum böyle bişey yazılmamış hiç yani bebişim kabız değil ama kaka yapamıyor 😕
Haticeisik
Sağlık ocağının verdigi D vitamini ve kan damlasını kullanmanı tavsiye etmem içeriğini okursan paraben ve krem esansi olduğunu görürsün ve ayriyeten Onlar çocuklarda kabızlık, gaz ve huysuzluk yapıyo oglum 8 ay 22 günlük sağlık ocağının verdiklerini hiç kullanmadım.
D vitamini
📌Wellcare
Kan damlası
📌 Bestiron kullanıyorum 8 aylik kontrolünde kan degerleri falan iyi çıktı..