Evet canlarım. Malum bu uygulamada hepimizin bebegi var. Kiminizin başına daha önce ya geldi ya gelmedi. Rabbime çok şükür benim başıma hiç gelmedi. Kimsenin de başına gelmez inşallah. Lakin çocukla geçen yaşamda böyle kazalar yaşayabiliyor. Bunun için herkez kendince yanık anında nasıl müdahale ettiğini veya şöyle mudalede ederim diye düşündü şeyleri yazar ve bizde burada konuşarak doğru müdahale seklini buluruz diye düşünüyorum. İlk olarak ben başlayayım.
Olurda bir gün başıma gelirse ilk önce soğukkanlı kalmaya çalışıp hemen kıyafetlerini çıkartırım.
Daha sonra çeşmede qkan suyun altına tutarım ve eğer cocugum müsaade ederse evde silverdin var belki onu surup hemen acile kosarim😢🙃