Kızlar merhaba kızım 11 Aylık geçen hafta hırıltı şikayeti ile doktora gittik antibiyotik verdi 3 gün sonra tekrar çağırdı gittik ve ilerlediğini söyleyerek yatış verdi 5 gün hastanede kaldık hava ve antibiyotik tedavisi gördü kızım dün taburcu olduk öksürük birkaç gün devam eder dedi antibiyotik verdi hava verdi geldik d fakat bugün kızım sanki hiç tedavi görmemiş gibi tekrar hasta oldu yarın tekrar gideceğiz doktora bu durumu yaşayan var mı aranızda ? Ne yapmam gerekiyor çok üzülüyorum çok hırıltısı ve öksürüğü var