nura Arkadaşlar bebeğim bir hafta öncesinde grip olmuştu. Bebeğim 7 buçuk aylık. Ancak çok rahat bir şekilde atlattı. 2 gündur amma boğazı çok ağrıyor. Öksürüyor durmadan. Normalde iştahı yerinde çocuk 2 gündur fazla bisey yemiyor. Doktora götürmek istiyorum şurup yazar diye ama inanın korkuyorum. Kendim de doğumda sonrasında doktorlar yüzünden öyle bir travma aldim ki aynı şekilde bebeğime de yanlis teşhis konuldu saçma geldi götürmedim doktora aşısı hariç istemiyorum doğal bir şeyler önere bilirmisiniz
Deletedmom113 nura iştahsızlık varsa evde yapabileceğin bir şey yok farklı bir dr götürün hepsi yanlış teşhis yapacak değil.ya bide öksürük var demissin cihetine.inerse falan allah korusun götürün doktora
Byznr34 nura dün bir yerde soğanın kabuğunu soymadan ikiye bölüp ona da karanfil saplayınca bir kaç tane giripi önlüyormuş diye okudum. Ban denemedim ama yorumlarda yapanlardan işe yaradı yazanlar olmuş. Geçmiş olsun.. 😇
nura Deletedmom113 tam 3 tane farkli hastahane farkli doktor götürdüm o kadar ilgisizler ki. Bugün de sabah acı haber duyunca daha içime korku doldu. Kontrole götürmüşler bebeği sabahı gün olmuş asiru doz ilaç vermisler doktorlara güvenmek o kadar zor olmuş ki burada
Deletedmom113 nura korkuyla.gittiğimiz için olabilir korkmayın güvenin yani mecbur götüreceksin bugün yada yarın