Bu çocukları nasıl uyutuyorsunuz ya artık gerçekten çok sinirleniyorum 54 günlük gündüz uykusu diye bir şey yok çocuğun resmen uykusu var uyumamak için direniyor aman bir şey kaçırır anca memede kucakta uyuyor yapışık ikiz gibi koyduğum an uyanıyor hala alışamadım bu yeni hayata 2 3 saat bari uyusa 1 kere uyusun tamam ama uyusun yetecek ya kolum koptu artık ne hamaklar ne salıncaklar ayakta sallamakta fayda etmiyor sallamicam dediğim her şekilde salladığım çocuk sallayınca da uyumuyor bıktım sütüm az karnı doymuyor uyumuyor diyorum mama veriyorum doyuyor yine yok yine yok zaten sütüm de azalır gider yemek yapıp yemek için vakit vermiyor